vrijdag 11 oktober 2013

Opgeruimd staat netjes!

Ik haak het liefst vanuit mijn luie zetel. Voetjes omhoog, een kopje muntthee erbij... pure ontspanning!
 
Maar... ik lijk altijd alles kwijt te geraken, ergens rondom mij: als ik eindjes wil afwerken, moet ik op zoek naar mijn naald; wil ik daarna verder haken, ben ik de haakpen weer kwijt; de verschillende bolletjes geraken in de war of rollen onder de zetel...
 
Oplossing: een haakmand!
 
... met dubbele draad gehaakt in vaste steken en twee handige handvaten.
 

 
 
 
... met een aangenaaid speldenkussentje (nooit meer zoeken naar mijn stopnaald!) en een handige koker om mijn schaar en haakpen in op te bergen. Ik kan er ook de afgeknipte eindjes wol in kwijt. De koker maakte ik vast met een stukje t-shirt-draad zodat ik hem kan losmaken en de eindjes gemakkelijk in de vuilbak kan gooien.



 
... en met 5 kleine gaatjes om de draden van de bolletjes wol uit te laten komen tijdens het haken. Ik hoop dat ze zo niet meer in de war geraken!



 
 
Op naar een volgend haakwerkje om ze te testen :o)
 

2 opmerkingen:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...